Jak objednávat a nakupovat
E-SHOP:Náš e-shop je vytvořen hlavně pro stálé zákazníky a pro jejich jednoduché každodenní objednávání, víceméně stejných položek s potvrzením o přijetí objednávky. Odeslaná objednávka je systémem dvakrát jištěná a automaticky zaslaná na expediční terminál. Zákazníkem vybrané položky, jsou jasně dané a nemůže dojít k případnému nedorozumění, či přeslechnutí při telefonické objednávce nebo při hlášení objednávky na záznamník. Po odeslání objednávky přijde potvrzovací email s vytvořenou objednávku pro případnou kontrolu. Při přihlášení, si lze prohlídnout historií objednávek a vytvářet si seznam oblíbených položek pro ještě jednoduší objednávání.
Neregistrovaný zákazník si při vytvoření objednávky musí vyplnit formulář pro fakturační a dodací podmínky, ale nemá žádnou další možnost jak lépe využít e-shopu.
PŘIHLÁŠENÍ DO E-SHOPU:
K přihlášení potřebujete vyplnit login a heslo, které Vám bude zasláno na základě Vašeho podnětu a to nejlépe emailem info@ceskamasna.cz . Přihlašovací údaje může dostat jen zákazník, který je zaveden v naší databázi a měl nejměně jednu vykrytou a zaplacenou objednávku.
OBJEDNÁVKA PŘES E-SHOP:
NOVÝ ZÁKAZNÍK - po výběru položek bude objednávajicí vyzván k vyplnění dotazníku, na jehož základě bude vytvořena objednávka. Až po skutečně vytvořené a vyexpedované objednávce bude možné zákazníkovy přidělit přihlašovací údaje pro další využívání e-shopu.
STÁLÝ ZÁKAZNÍK - přihlášením, se Vám zobrazí Profil, kde lze změnit přihlašovací údaje; Historie objednávek, kde zpětně vidíte všechny svoje objednávky pro případnou kontrolu (pokud bude širší zájem bude možné objednávky i zkopírovat pro ještě rychlejší znovuobjednání); Oblíbené položky, zde si lze editovat oblíbené položky jednoduchým kliknutím na hvězdičku na začátku řádku výrobku.
DATUM OBJEDNÁVKY:
Jelikož se automaticky předpokládá, že se objednávka tvoří pro následující den, je při vytváření objednávky automaticky nastaven následující pracovní den (pozor na případné svátky). Jelikož řada zákazníků objednává ještě po půlnoci, je nastavena změna data až po 4 hodině ranní. Pokud tedy objednáváte po 4 hodině a chcete objednávku na tentýž den, je potřeba nezapomenout změnit datum. Pozor však na jaké trase, máte Vaší provozovnu, protože některé trasy jsou již vyexpedované a není možnost druhého kola (závozu). V Pátek, v sobotu a v neděli se Vám při vytvoření objednávky automaticky nastaví datum na následujicí pondělí. Pokud chcete na jiný datum, je potřeba tento datum opět změnit.